Alla inlägg under februari 2013

Av ettlivilund - 27 februari 2013 10:04

Har länge tyckt att vissa saker är jobbiga men ändå kämpat på och försökt göra de bästa av situationen. Men nu när jag även har ett krävande jobb så har bägaren runnit över! Jag orkar inte ha energibovar i min närhet på fritiden när jag dessutom har en del såna på jobbet. Även fast jag absolut inte vill har jag blivit tvingad att avsluta ett kapitel i mitt liv. Känns oerhört tungt och så innerligt tråkigt! Det kanske är tur i oturen att jag kan gräva ner mig i jobbet just nu när jag går in i en period med semesterplanering och medarbetarsamtal som ska hållas för 34 personer! Det är helgerna jag lever för då veckorna enbart består av jobb och sömn. På eftermiddagsveckorna åker jag hemifrån 13.00 och kommer hem 01.00 På förmiddagsveckorna åker jag 04.15 och kommer hem 16.15 Det blir långa dagar. Tur att jag har en rolig helg med jobbet att se fram emot. Om ett par veckor är vi 17 stycken som drar iväg och köra skoter en hel helg! Detta inleds med en after work på torsdagen :)

Ovido - Quiz & Flashcards