Alla inlägg under april 2014

Av ettlivilund - 15 april 2014 16:46

 

Utsikten från balkongen i sovrummet. Härliga fjällvärld och sjön inte allt för långt bort.



 

Mitt sovrum :)



 


Min nya soffa i vardagsrummet uppe :)



Av ettlivilund - 15 april 2014 16:31

Mitt liv i Lund är ett minne blott. Har under ett års tid bott i en resväska i ett kollektiv där varje dag var en prövning. Men nu har jag flyttat till ett hus i Värmon strax utanför Nälden. Det är inget litet ställe jag har helt för mig själv. 130 kvm med 2 vardagsrum och 4 övriga rum samt en walk in closet. Jag har även ett eget garage och plats för skotern i en stor maskinhall. Det är så underbart att äntligen få leva igen och göra det jag brinner för... Inreda :) Har köpt en massa nya saker då jag ser detta som en nystart i livet och vill därför inte att det ska finnas så många minnen i mina saker utan istället kunna skapa nya minnen. 



Av ettlivilund - 13 april 2014 20:52

Detta är mitt nya hem där jag nu försöker börja ett nytt liv.


 

Ovido - Quiz & Flashcards