Alla inlägg under september 2014

Av ettlivilund - 30 september 2014 21:59

Köpte dessa till mig själv idag... Bara för att jag är värd det 😊


 

Av ettlivilund - 30 september 2014 21:49

Har insett att jag nu känner mer folk i de här trakterna än vad jag någonsin gjort i Brunflo där jag är uppväxt. Det känns jättekul att ha fått så många nya kompisar. Helgen som var spenderades på en fest i Mörsil på fredagen och lördagen spenderades i Mattmar på en 30 års fest. Helgen innan det spenderades på en kräftskiva i Ocke och sen förfest i Hallen på lördagen innan vi åkte in till stan för att gå på krogen. Ja det har hänt en massa kul på sista tiden så jag har inte hunnit med mina höstprojekt som jag planerat för. Hoppas på att kommande helg ska bli lugn så jag kan fixa lite här hemma :) 



Av ettlivilund - 16 september 2014 20:49

Mitt hem :)


 

Av ettlivilund - 16 september 2014 20:32

Har man ingen dragkrok lastar man i bilen ;) Nu är det dax för lite höstprojekt :)


 

Av ettlivilund - 14 september 2014 23:00

Idag har köket fått sig en omgång. Känns så trist att ha ett gammalt kök när man är van vid ett nyrenoverat :/ Har även hunnit med en runda i skogen :) 


         

Av ettlivilund - 14 september 2014 00:20

Hade en rolig utekväll igår och fick sova på Sivans soffa :)


 

Av ettlivilund - 10 september 2014 00:54

Igår blev det en tur till Lundhags innan jobbet där jag köpte en ny jacka och ett par nya skor :) 


   

Av ettlivilund - 7 september 2014 10:54

Tog och gjorde höst på bron igår! Så underbart väder så jag ville vara ute så mycket som möjligt. Har även tagit en tur i skogen varje dag denna vecka. Tyvärr är det älgjakt nu så man känner sig lite låst att inte kunna va ute så mycket som jag skulle vilja :/


   

Ovido - Quiz & Flashcards