Alla inlägg den 9 november 2010

Av ettlivilund - 9 november 2010 21:36

Det här året har verkligen varit det värsta i mitt liv. Är så urbota less på allt som hela tiden går emot mig.

Idag hade jag och pappa planerat att byta däck på min bil men inte helt oväntat så gick dom planerna i stöpet.

Bilen var parkerad mot garaget och jag skulle flytta på den eftersom det sluttar lite där. Men bilen gick inte att rubba för handbromsen hade frusit. Bestämde mig då för att försöka byta däck ändå och efter att alla bultar utom "låsbulten" var bortskruvade hittade jag inte verktyget som skulle ta bort den sista. Så då var det bara att skruva tillbaka bultarna och ta tillbaka däcken in i garaget igen. SUCK!


Är det så mycket begärt att nåt bara en liten sak kan få gå smärtfritt nån gång?!

Ovido - Quiz & Flashcards