Alla inlägg den 11 mars 2011

Av ettlivilund - 11 mars 2011 22:59

Önskar att det var som förr när jag hade råd att göra saker... Isf skulle jag tagit med mina "små" gullgossar på nåt roligt.


  

Mina "små" änglar som jag älskar mest av allt... som i år blir 18 och 15 år gamla. Hallå!!! Vart tar tiden vägen????

Av ettlivilund - 11 mars 2011 22:51

Ja här hemma har det egentligen stått ganska stilla sen soffan kom på plats. Vilket inte direkt faller mig i smaken då jag tycker det är så sjukt tråkigt att sitta still i soffan o bara glo. Jag vill att det ska hända nåt. Damp kanske det kallas :P


Har de senaste 2 dagarna hjälpt till i Puttes morbrors ladugård med mjölkning och mockning vilket jag tycker har varit riktigt roligt. Jag älskar djur och tycker det är så sjukt avkopplande att få tillbringa tid med dem. Men eftersom jag tycker det tar för mycket tid och kostar för mycket pengar så duger det bra med att låna andras djur :) Förutom min lilla kanin då förstås. Men han är så lättskött.


  

En av de 35 kor som vi har mjölkat :)

Ovido - Quiz & Flashcards