Alla inlägg den 2 maj 2012

Av ettlivilund - 2 maj 2012 20:23

I helgen är det återigen dax för dansforum i Vemdalen. Fy satan så mycket roligt jag har haft där. Missade inte ett forum innan jag köpte huset då jag och mina vänner i stort sett levde för det där :)


After skiii och SOOOL! Så underbart!

 


Fin overallen...

 

Huvud, axlar kääämeltåå.


 


After skii -06 direkt efter att ha varit i Thailand 3 veckor!

 


Skogshuggartema :)

 


 


Fyllespel... Lite avancerat med jobbhandskarna på ;)

 



Redo för en kväll fylld av däääns och en massa skratt!

 


Mycket skoj har jag haft med brudarna. ..


...som temafest fotboll hemma hos mig.

 


Jag o min fina vän Pauline på Marités dansgolv.

 


Ibland önskar jag att tiden kunde stanna eller ännu bättre...backas tillbaka!

Ovido - Quiz & Flashcards