Alla inlägg den 8 september 2011

Av ettlivilund - 8 september 2011 18:00

Idag är det hela 4 år sedan jag och Patrik var på våran första "dejt"...

Men första gången vi sågs var en solig dag sommaren 2006. Jag skulle hoppa ombord på en båt i Storsjön där jag såg mitt livs kärlek. Det var kärlek vid första ögonkastet (tydligen för oss båda). Under hela båtresan kunde jag inte ta ögonen ifrån denna kille (Patrik). Kändes lite dumt då jag egentligen åkte båten med min dåvarande kille. Varje gång jag såg Patrik efter detta fick jag fjärilar i magen. Men det dröjde alltså till hösten 2007 innan vi vågade visa för varandra vad vi tyckte. Vi träffades då 2 helger i rad medan min så kallade kille var i Kina på "affärsresa" som egentligen var en resa tillsammans med en annan tjej.


  

Putte och jag pratar på en kräftskiva aug -07. Jag Älskar Dig!

Ovido - Quiz & Flashcards