Alla inlägg den 19 januari 2012

28

Av ettlivilund - 19 januari 2012 00:40

Då var det återigen dax för min favoritdag på året, min födelsedag. En dag när jag får chansen att bjuda alla nära och kära på fika och festligheter. Det kan jag ju göra annars också, (vilket jag gör) men det känns ändå som lite extra när jag dessutom fyller år :)


På självaste födelsedagen blir det alltid fika med familj och släkt, men på lördag har jag och Putte planerat för en middag med våra närmaste vänner. Ska bli så roligt.


Lite av vad jag har åstadkommit/ lyckats med under mina hittills 28 år:

- Började dricka först vid 18 års ålder

- Har aldrig någonsin tagit varken ett bloss, en snus, droger eller druckit en enda kopp kaffe :P

- Ägt 2 bostadsrätter och nu ett hus

- Aldrig varit förlovad eller gift

- Bestämde väldigt tidigt att om jag någonsin ska ha barn ska det ske efter jag fyllt 28

- Har varit till Turkiet 3 gånger, Thailand 3 gånger och Los Angeles 1 gång.

- Flyttade hemifrån när jag var 20 och har sen dess flyttat 5 gånger.

- Blev faster som 9 åring till min fina brorsson Joel och 3 år senare faster till Isak

- Haft körkort i snart 10 år och äger nu min 3:e bil

- Jobbat som First Line Manager med ansvar för 80 personer och 7 avdelningar



Liten

 



Stor

 


Ovido - Quiz & Flashcards