Alla inlägg den 5 oktober 2010

Av ettlivilund - 5 oktober 2010 23:04

Morgondagen ska spenderas med min älskade vän Pullert, som även varit min tidigare sambo när vi bodde nere i Norrköping. Fina tider som vi alltid drömmer oss tillbaka till. Massa shopping, åt frukost/ lunch/ middag ute varje dag, party, träningskort både där nere och här hemma i Östersund, lägenhet både där och här hemma, reste i första klass med SJ och flög hem när vi ville. Men det bästa av allt... Jag hade min vän nära mig 24 timmar om dygnet.


  

Jag o Pul på Cindy f**king rella kryssning november - 08

Av ettlivilund - 5 oktober 2010 22:51

Tänk vad lite det kan behövas ibland för att man ska bli på riktigt bra humör. Min morgon började med ett fint sms från Putte: "Du är mitt liv, mitt allt, å jag älskar dig så enormt!!!"   


Kan man känna sig annat än lycklig av ett sånt sms?!


Ovido - Quiz & Flashcards