Alla inlägg den 7 oktober 2010

Av ettlivilund - 7 oktober 2010 10:39

Nu vill jag att huset ska va klart så jag kan få börja möblera och inreda någon gång.


Har gått igenom mina gamla bilder och hittade några från mina gamla lägenheter.


Vardagsrummet i min bostadsrätt på Körfältet där jag bodde från 2004-2006


Min lägenhet i Centrala Östersund där jag bodde från 2006-2009.


Hade ett extrarum i min 2 ½  där jag hade ett större matbord för att kunna ha matgäster. Dörren leder in till sovrummet.


Samma rum fast med blick mot vardagsrummet.


Köket


Min läshörna i vardagsrummet bredvid mitt bokskåp som jag fått efter mormor och morfar.


Andra delen av vardagsrummet.


The master bedroom :)


Önskar verkligen att jag hade kunnat behålla min älskade lägenhet där jag trivdes som fisken i vattnet.


Men nu är det bara att hoppas på att vi någon gång får till huset så kanske det kan bli lika fint.. om inte finare :)           

Ovido - Quiz & Flashcards