Alla inlägg den 21 september 2010

Av ettlivilund - 21 september 2010 21:28

Nu har jag iaf hittat 2 fina tyger som ska inhandlas och sen förvandlas till köksgardiner. Har tänkt mig ett lantligt kök som går i vitt och blått, o då tror jag dessa tyger kommer passa.


  

Fint blommigt tyg


  

Samt ett randigt i färgerna vitt, beige och blått.


Så vad tror ni? Blir det bra?

Längtar till det är dax att ta fram symaskinen    

Av ettlivilund - 21 september 2010 14:23

Gud vad sällan de är jag shoppar nu för tiden. Men desto roligare när det väl händer   

Har sedan många år tillbaka vetat hur mitt kök ska se ut. Nu gäller det bara att hitta alla saker som behövs för att kunna få det så som det ser ut på bilden i mitt huvud ;) Har iaf lyckats hitta några saker.

Har under sommaren köpt en brödlåda i plåt (Mio) En trälåda med glaslock för att förvara tepåsarna i (Mio) En porslinskanna att ha mjölk i (Mio) 4 st nya krukor att ha i köksfönstren (Buketten, Birsta city) samt en ny diskhandduk (textilen i krokom)


Mina nya krukor till köket. Köpte två olika storlekar.


  

Idag köpte jag nya kaffemuggar på IXO. 6 st av varje färg.


Önskar bara att köket kunde vara på plats nån gång så jag får börja inreda. Allt är klart i huvudet sedan långt tillbaka men jag vill inte bara ha den bilden. Jag vill kunna se det i verkligheten också  

     



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards