Alla inlägg den 23 september 2010

Av ettlivilund - 23 september 2010 17:53

Måste säga att det här har varit en av dom absolut tråkigaste veckorna i mtt liv. Inget jobb, inte en endaste tid att passa och inget att pyssla med här hemma. Vi är just nu i ett läge med huset där vi väntar på rörkrökarn samt att fönster ska bytas. Inget av detta är något som jag själv kan göra.

Förra veckan hade jag lite att fixa med iaf. Då var det jobb en dag, besiktning av bilen, cellprovstagning och dessutom hade jag golvvärmen som skulle läggas klart.

Kan ju tacka gudarna för att böcker och musik finns iaf. Har köpt en massa nya böcker på slutet för det är oftast det enda jag har att göra här hemma, då jag endast har sovrummet att vistas i på dagarna   

Börjar va lite smått LESS ja.


  


Några av böckerna jag köpt. Håller just nu på att läsa Elsas mode. En riktigt bra bok som jag rekommenderar.

Kan även rekommendera de andra jag läst av dessa: Såld, Systerskap och Änklingen.

Av ettlivilund - 23 september 2010 10:18

Idag är det äntligen torsdag och mannen i mitt liv kommer hem Gud vad jag längtar efter honom.


Är så läskigt att va ensam hemma på veckorna. Jag är så sjukt mörkrädd, så jag kanske inte bosatt mig på en så passande plats. Har bara träd runt omkring mig och inga utelampor. På kvällarna när man kommer hem ser jag inte handen framför mig och hör fladdermössen flyga ovanför huvudet   

I sommar när vi inte haft nåt golv på nedervåningen har jag vaknat av mössen som springer där nere. I natt vaknade jag av att mössen sprang i taket alldeles ovanför huvudet (vi har snedtak) och i samma veva tändes utelampan. En censorlampa som bara tänds när någon går nära. Blev så rädd så jag kröp långt ner under täcket. Vill inte veta vad det var som gjorde att den tändes. Förhoppningsvis nåt djur.


Men nu är det som sagt torsdag och Putte kommer hem. Så nu slipper jag sova ensam i 3 nätter innan det är dags för honom att sticka iväg igen   


Den bästa som finns. Jag älskar dig!  

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards