Alla inlägg den 20 januari 2011

Av ettlivilund - 20 januari 2011 21:55

Har haft en helmysig kväll med några av våra fina vänner och jag fick ytterligare några presenter :)


- stor bukett tulpaner

- jättefint fruktfat format som ett löv + apelsiner

- presentkort på smaksak


Nu kan jag handla ännu mera inredningsprylar till vårat hem.... JIIIIHOOOO!!! :)



Av ettlivilund - 20 januari 2011 11:33

Hade en riktigt bra födelsedag med mina nära och kära igår. Blir lika glad varje gång mina älskade brorssöner kan slita sig från sina datorer och komma förbi, vilket är väldigt sällan annars. Men min födelsedag har dom aldrig missat mina guldklimpar :) Det värmer i hjärtat må jag säga.


Jag har verkligen världens bästa människor runt mig för jag fick så fina presenter:

- röda rosor + en vas

- 1000:-

- Lilla huset på prärien säsong 8 (jag bara älskar den serien, även fast jag säkert är ensammast på jorden om att göra det)

- 2 st tårtor

- en jättefin karaff till mina finglas

- ansiktscreme

- klocka

- hallmatta

- halsband

- presentkort på ryggmassage

- body butter + duschcreme

- stor bukett tulpaner

- 2 st revybiljetter så jag kan ta med min älskade sambo :)

- 1000:- på intersport

- presentkort på klippning


Verkligen ett stort TACK för de fina presenterna. Ni är bara bäst.

Ikväll väntar en mysig kväll med våra älskade vänner som kommer hit på fika :) Med andra ord har vi tagit 2 dagar ledigt från renoveringen här hemma ;)


Rosorna från min älskade sambo och tulpanerna från min fina faster m. familj :)  

Ovido - Quiz & Flashcards