Direktlänk till inlägg 27 januari 2012

Senaste tiden

Av ettlivilund - 27 januari 2012 00:25

Här hemma i huset händer det inte så mycket för tillfället. Inga direkta projekt på gång. Men det har hänt lite annat än bara renovering. För en vecka sen fyllde jag år och då kom såklart nära och kära med en massa presenter :)


En massa blommor :)

 

Blommor från min älskade sambo :)


 

Från svärmor :)


 

Från goda vänner


 

Lite choklad från sambon


 

Fin Orkideé, anslagstavla i plåt med vita trämagneter och en skylt.... samt en massa andra saker...


I lördags hade vi middag här hemma med några goda vänner. Tyvärr kunde inte alla komma men vi blev ett gäng iaf :)

Medan sambon var i fjällen och körde skoter hela dagen höll jag på här hemma och fixade.

 

Tur vi har ett ganska stort kök :)


 


Vad som annars har hänt.... Vi åkte skridskor en dag...

 


 

Jag fick skridskor av pappa i lågstadiet... Dessa har jag fortfarande och åker på ;) Tur man e billig i drift ;)


I em/ kväll har vi suttit på arenan i över 4 timmar och frusit för att kika på skotercross. Jag kan inte låta bli att drömma mig bort och önska att jag kunde va lika duktig som dem att köra skoter :) Men för det krävs det såklart att man har en skoter. Så det sket sig :P

 

Det roligaste av allt var att de satte publikrekord där ikväll. På en fotbollsarena när det var skotertävling!!! HA HA HA ännu ett bevis på att fotboll är urtrist!


Måste bara visa vad go min kanin e. Han vill hela tiden följa efter en vart man än går. När jag sitter vid bordet ligger han vid mina fötter...

 

Så fort jag reser mig gör han detsamma och sätter iväg som ett spjut efter mig :)


Blev ett rörigt inlägg de här :) Natti natti






 
 
Ingen bild

rosan

6 februari 2012 00:57

fin blogg och jätte fina blommor,bilder.
kolla in gärna in i min blogg.

ettlivilund

6 februari 2012 17:48

Tack så mycket! Alltid roligt med glädjande kommentarer :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ettlivilund - 26 april 2015 22:39

        Har haft en riktigt lugn och skön helg med skogspromenader varje dag. Har även spenderat en hel del tid med min käre far. Idag blev det pick-nick vid en fäbodvall och sen tog jag första löprundan på ett halvår. Gick oväntat bra och jag ...

Av ettlivilund - 24 april 2015 11:07


  Tog en härlig skogspromenad innan jobbet i veckan. Så underbart när solen riktigt värmde, bäckarna porlade och fåglarna kvittrade.       ...

Av ettlivilund - 23 april 2015 11:41


  I början av april var det ett år sen jag flyttade in i huset.      ...

Av ettlivilund - 23 april 2015 11:37

              Hade en riktigt härlig påsk med slalomåkning, grillning i fasters torp och sol ute på isen.      ...

Av ettlivilund - 23 april 2015 11:16

          Förra helgen blev det en tur till Ljungdalen. Har inte blivit så mycket skoter kört i vinter så ville hinna med en sista tur innan den fick parkera för sommaren. Nu har jag ju dessutom äntligen en bil med dragkrok. va lite nervös öve...

Ovido - Quiz & Flashcards