Alla inlägg den 14 februari 2011

Av ettlivilund - 14 februari 2011 00:18

Alla Hjärtans Dag... Jag är så glad att jag får leva tillsammans med den underbaraste killen. Patrik- Min stora kärlek!


Vi sågs för första gången i en båt på Storsjön sommaren -06 och det var kärlek vid första ögonkastet för oss båda...


Jag o Putte jan - 08


påsken -08


O´learys maj -08


O´learys maj -08


I stugan april -09


Thailand mars -10


På Patriks 30 årskalas juli -10 som Jack Sparrow och Elisabeth Swann


Patrik min skatt. Du är det bästa som hänt mig och Jag Älskar Dig mest av allt. Du är mannen jag vill bli gammal tillsammans med!                      

Av ettlivilund - 14 februari 2011 00:05

Idag har vi äntligen hittat lite ny energi och tagit itu med golvet. Så nu är det ena sovrummet klart, samt halva köket.


Min älskade handyman


Halva köksgolvet är nu lagt.


     

Ovido - Quiz & Flashcards