Alla inlägg den 16 februari 2011

Av ettlivilund - 16 februari 2011 21:54

Här hemma har det stått lite stilla de senaste dagarna då det har varit alla hjärtans dag firande, skoteråkning och lite annat fix, så vi har inte kommit längre med golvet. Men idag har vi lånat ett vattenpass så vi ska kunna regla ut där trappen kommer sitta. Den ska nämligen byggas in och därunder ska det bli en liten skrubb. Mest för att centralen till golvvärmen ska gömmas. Så imorgon ska vi starta med det projektet, därefter kan vi fortsätta med golvet.


Igår var jag äntligen till frisören och när jag ändå var på stan så passade jag på att handla lite för mina presentkort. Minns inte ens när jag senast tog en shoppingtur.


Ett nytt fint smyckeskrin


Samt en ljuslykta som jag hängde upp i köksfönstret.     


Idag köpte jag lite nya blommor till en blomgrupp att ha i köket. Medan jag slängde ihop blomgruppen bakade min käre sambo en sockerkaka till några vänner skulle komma förbi.


Min lilla blomgrupp med stenar och lite vitt dekorationsgrus... har även satt i en liten diamantfjäril men den syns knappt på bilden.


Blomgruppen på bänken tillsammans med mina glasburkar och telådan.



Idag fick vi äntligen ett positivt besked som vi är så glada över... Mer kan jag inte säga just nu ;)      

Ovido - Quiz & Flashcards